Monday, August 29, 2016

Kolisin just Portugali

Ma olen tänaseks oma wwoofimise päevad ära lõpetanud. Kui ma olin Eestis, käisin ajutiselt paar kuud palgatööl ja plaanisin samal ajal suurt reisu oma uue kaubikuga Portugali. Pikaaegne sõber Guido on nüüd perekonnaga Berliini kolinud ja polnud mingit küsimust, kes hakkab talus nende asemel elama. Arvestades minu seniseid kogemusi nende kodu hoidmisega.

Õigupoolest oli esialgne plaan juba juuli keskpaigast alates Eestist lahkuda. Siis aga tehti ettepanek esineda Arvamusfestivalil. Alguses ütlesin peaaegu ära, aga Guido siis soovitas ikkagi jah öelda ja lasta ajutisel koduhoidjal minu eest jääda tallu kauemaks. Mõeldud-tehtud. 

Mängisin Arvamusfestivalil ära. Esitasin oma viis lugu, enamik endiselt Indian Summeri pealt. Kava:

Plain Obstinacy
A Bit Dark (pikem versioon)
Ruby You're My Friend I Love You
Theropodium (idee oli teha kava, kus mängiksin tavalisest rohkem trumme ja see instro sobis suurepäraselt)
Zen Spicebox (drooniva bassinoodiga soolokoht, pluss sekundaarse bassiliiniga lõpuosa)


15. augustil asusin kaubikuga teele. Peatusin paar ööd Berliinis Andrej juures, kellega tutvusin Jimi ja Maarja pool. Lõppkokkuvõttes osutus üsna väsitavaks reisiks ja ma paraku ka külmetusin natuke. Muidu oli üsna tore nädal perega koos, natuke rohkem puhkuse moodi, kui tavaliselt. Käisime ka rannas nädala keskel. Võtsime Guidoga paar surnud puud maha. Talveks hea küttepuid neist teha. 

Pühapäeval sõitsime koos Porto lennujaama naabrilt laenatud autoga, millega sõitsin pärast tallu tagasi. Ja sealt peale olengi omaette. Pere elab praegusest vähemalt aasta jagu Berliinis, mina hoian Portugali kodu ja vaatame, kuidas kummalgi läheb.

Ruby paneb hullu mu trummidel

Rannarestoranis õhtust söömas. Good times and good vibes!

Võtame maha üht surnud puud. Mis sai 10a tagasi metsatulekahjus kannatada.